بندر جاسک باردیگر فعال شد گام تازه برای تقویت تجارت دریایی ایران
به گزارش فاما کیش، محمد پاکار، مدیرعامل شرکت کشتیرانی پاکار، ضمن اشاره به اهمیت راهبردی بندر جاسک در ساختار حمل و نقل و تجارت دریایی کشور اظهار نمود: این بندر که در جنگ تحمیلی رمضان چندین بار مورد حمله قرار گرفته بود، در ایام اخیر مجدداً فعالیت خویش را شروع کرده و در راه ایفای نقش مؤثرتر در شبکه لجستیک دریایی ایران در دریای مکران قرار گرفته است.
۱۴۰۵/۰۳/۱۵ ۱۲:۰۶:۵۸