مدیركل آموزش و پروش هرمزگان:

نارضایتی اولیا نشان از عملكرد نامناسب سرویس مدارس درسال گذشته است


نارضایتی اولیا نشان از عملكرد نامناسب سرویس مدارس درسال گذشته است به گزارش فاما كیش مدیركل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار داشت: عدم انجام تعهدات مطلوب و بموقع برخی كارگروه های ماده 18 استان، سبب بروز مشكلات و عملكرد نامناسب سرویس مدارس و درنتیجه نارضایتی والدین شده بود.



به گزارش فاما کیش به نقل از مهر، موسی دادی زاده در جلسه کارگروه ماده ۱۸ استان هرمزگان اظهار داشت: نارضایتی اولیا، مدیران، پلیس، شرکتها و دیگر عوامل نشان میدهد که عملکرد سرویس مدارس در سال قبل مناسب نبوده است.
وی اضافه کرد: همه کارگروه های سرویس مدارس مانند زنجیر به هم پیوسته اند که خوب عمل نکردن یکی از کارگروهها سبب می شود دیگر کارگروه ها نیز از انجام تعهدات خود باز بمانند.
دادی زاده افزود: باتوجه به تجربیات گذشته و برای رفع مشکلات و موانع و همین طور بهبود عملکرد، جدول زمانبندی جهت اجرای سرویس مدارس برای سال تحصیلی آینده تدوین شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان افزود: مطابق جدول زمانبندی اعلام شده مقرر شده بود که نرخ سرویس مدارس برای سال تحصیلی ۹۹ تا تاریخ ۱۵ خردادماه اعلام کنند که تا کنون این امر تحقق پیدا نکرده است.
دادی زاده، تامین و پوشش وسیله نقلیه توسط شرکت ها را بسیار مهم برشمرد و اظهار داشت: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری تلاش کند شرکت های صلاحیت داری را بکار گیرد که شرایط مندرج در سامانه سپند را دارا و در تامین خودرو و راننده مجرب و متعهد مشکلی نداشته باشد.
این مسئول سرویس مدارس را به مثابه مدرسه سیار خواند و اشاره کرد: از آنجایی که دانش آموزان وقت زیادی را در سرویس مدارس خصوصاً مدارس روستایی به سر می برند، پس اعمال، گفتار، حرکات و رفتار رانندگان در تربیت دانش آموزان می تواند تأثیرگذار باشد پس لازم است شرکت ها در انتخاب رانندگان دقت کافی را داشته باشند.


منبع:

1399/03/26
23:56:32
5.0 / 5
2004
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳

famakish.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فاما كیش محفوظ است

فاما كیش

تجارت و گردشگری در کیش