شمار قربانیان كرونا در هرمزگان به ۶۴۳ نفر رسید


شمار قربانیان كرونا در هرمزگان به ۶۴۳ نفر رسید فاما كیش: هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشكی هرمزگان از افزایش شمار فوتی های كرونا در این استان به 643 نفر خبرداد.



دکتر فاطمه نوروزیان بامداد امروز(۲۷ مردادماه) در جمع خبرنگاران، اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، سه بیمار کرونایی دیگر در هرمزگان جان باختند و شمار فوتی ها به ۶۴۳ نفر افزایش یافت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار نمود: حالا ۲۷۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری اند که از این شمار ۶۲ نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۲ نفر از آنها وخیم است.

وی بیان کرد: تابحال ۵۴ هزار و ۴۶۹ آزمایش کووید ۱۹ در استان انجام شده است.

نوروزیان اشاره کرد: تا پیش از شیوع این ویروس منحوس، برگزاری مراسم های مذهبی و آئینی به صورت عادی و برگرفته از اعتقادات، در جریان بوده اما با انتشار بیماری کرونا این روند با مخاطره روبه رو شده است.

وی اظهار نمود: برقراری تعادل میان انجام مراسم ها، آئین ها و فرائض مذهبی با حفظ سلامت و امنیت جان شهروندان در زمان وقوع بیماریهای همه گیر در دنیا یکی از حساس ترین موضوعات تصمیم گیران بوده که نیازمند تامل و تدبیر خاصی است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هدف از تدوین دستور العمل ضوابط برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم و صفر را تعادل بخشی میان حفظ سلامت شهروندان با برگزاری ایام سوگواری سید سالار شهیدان اباعبدااله الحسین (ع) بمنظور جلوگیری از انتشار و شیوع بیماری در کشور و اجرای مطلوب برنامه های سوگواری محرم و صفر عنوان نمود.





منبع:

1399/05/27
10:30:55
5.0 / 5
1790
تگهای خبر: هرمزگان
این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳

famakish.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فاما كیش محفوظ است

فاما كیش

تجارت و گردشگری در کیش