رئیس دانشگاه هرمزگان: كلاس های درس دانشگاه هرمزگان مجازی هرمزگان رئیس دانشگاه هرمزگان از بازگشایی دانشگاه هرمزگان از شنبه 15 شهریورماه خبرداد. دکتر علی اکبر شیخی فینی در گفت و گو با ایسنا، اضافه کرد: کلاس های درس دانشجویان در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از شنبه به صورت برخط و مجازی برگزار می گردد. وی افزود: دانشجویان مجازی انتخاب واحد کردند و برنامه آموزش الکترونیکی در اختیار آنان قرار گرفته است. 1399/06/14 17:22:36 5.0 / 5 1994 تگهای خبر: هرمزگان این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟ بله (1) خیر (0) تازه ترین مطالب مرتبط تاکید استاندار هرمزگان بر سرعت بخشیدن به راه اندازی موزه دفاع مقدس در بندرعباس محکومیت ۳ نفر از اعضای اصلی باند قاچاق سازمان یافته سوخت اصابتی در بندرعباس رخ نداده است سوارکار هرمزگانی قهرمان کشور شد نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب فاماکیش چیه؟ نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۸ بعلاوه ۴