تكذیب یك خبر جعلی منسوب به ایسنا


تكذیب یك خبر جعلی منسوب به ایسنا فاما كیش: هرمزگان بامداد امروز (پنج شنبه) خبری جعلی منتسب به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و با عنوان «انفجار در دانشگاه هرمزگان»، به وسیله افرادی ناشناس در فضای مجازی انتشار یافت، این در حالیست كه اساسا چنین خبری در خروجی ایسنا قرار نداشته است.



با توجه به اینکه بتازگی اینگونه بی اخلاقی ها و سو استفاده از نام و اعتبار "ایسنا" در انتشار اخبار نادرست در فضای مجازی تشدید شده، این خبرگزاری پیگرد قانونی این موارد تا حصول نتیجه را حق خود می داند.
بی گمان ایراد و انتساب اخبار جعلی به هر نحو و عنوانی چه بصورت مستقیم و یا غیرمستقیم که با سوء استفاده از نام، علائم و نشانه ها و هویت ایسنا، جعل و در هر فضای رسانه ای یا شبکه های اجتماعی منتشر شود، برای تولیدکنندگان و بازنشردهندگان آن تبعات قانونی و قضایی خواهد داشت.
همین طور از مخاطبان گرامی ایسنا نیز تقاضا دارد، اخبار رسمی این خبرگزاری را تنها بوسیله سایت این خبرگزاری (isna.ir) و صفحات رسمی آن در شبکه های اجتماعی (Telegram: isna94، Rubika: isna94، 94Igapp: isna، Twitter (Farsi): isna_farsi، Twitter (international): isna_intوInstagram: isna.news ) پیگیری و دنبال نمایند.




منبع:

1399/07/04
12:17:31
5.0 / 5
1716
تگهای خبر: سایت , هرمزگان
این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳

famakish.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فاما كیش محفوظ است

فاما كیش

تجارت و گردشگری در کیش