نماز جمعه بندرعباس برگزار نمی گردد هرمزگان ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس اعلام نمود باتوجه به وضعیت شیوع ویروس كرونا در بندرعباس و تعهد ستاد برگزاری نماز جمعه به رعایت ضوابط ابلاغی مربوط به سلامت شهروندان، نماز جمعه 16 آبان ماه برگزار نمی گردد. ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس با صدور اطلاعیه ای از عدم برگزاری نماز جمعه بندرعباس در روز جمعه (۱۶آبان ماه) آگاهی داد. متن اطلاعیه ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس به شرح ذیل است: "پیرو اطلاعیه و نظر ستاد مقابله با کرونا و اعلام به ضرورت عدم برگزاری نماز جمعه این هفته باتوجه به وضعیت شیوع بیماری در بندرعباس و تعهد ستاد برگزاری نماز جمعه به رعایت ضوابط ابلاغی مربوط به سلامت شهروندان محترم، نماز جمعه ۱۶آبان ماه بندرعباس برگزار نمی گردد. در مورد جمعه های بعد متناسب با شرایط و بعد از هماهنگی با مراجع ذیربط بهداشتی ستاد مبارزه با بیماری کرونا، تصمیم لازم را اتخاذ و بوسیله رسانه ها به اطلاع شهروندان محترم بندرعباس خواهد رسید." 1399/08/16 13:11:23 5.0 / 5 1451 تگهای خبر: آب , بندرعباس , هرمزگان این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟ بله (1) خیر (0) تازه ترین مطالب مرتبط تاکید استاندار هرمزگان بر سرعت بخشیدن به راه اندازی موزه دفاع مقدس در بندرعباس محکومیت ۳ نفر از اعضای اصلی باند قاچاق سازمان یافته سوخت با بارندگیهای فعلی بحران آب برطرف نمی شود اصابتی در بندرعباس رخ نداده است نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب فاماکیش چیه؟ نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۹ بعلاوه ۳