با حضور استاندار هرمزگان؛ طرح شهید قاسم سلیمانی برای مدیریت و كنترل كرونا رونمایی گردید فاما كیش: استاندار هرمزگان از آغاز اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف مدیریت و كنترل اپیدمی كرونا به شیوه محله و خانواده محور در استان هرمزگان آگاهی داد. به گزارش فاما کیش به نقل از مهر، فریدون همتی پنجشنبه شب در آیین رونمایی از طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» که با هدف مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ یا بیماری کرونا، به شیوه محله و خانواده محور در استان هرمزگان اجرائی می شود، عنوان کرد: در قالب این طرح نظارت گسترده ای بر محلاتی که افراد مبتلا به بیماری کرونا در آنها وجود دارد انجام و قرنطینه مبتلایان به بیماری کرونا، بسیار دقیق و جدی صورت خواهد گرفت. وی افزود: همراهی و مشارکت مردم در اجرای این طرح سبب خواهد شد شیوع بیماری کرونا در جامعه کم شود. استاندار هرمزگان اضافه کرد: ارزیابی ها نشان میدهد بخش زیادی از انتشار بیماری کرونا در اثر رفت و آمد افراد مبتلا صورت می گیرد و جلوگیری از این رفت و آمدها سبب عدم انتقال ویروس خواهد شد. همتی اشاره کرد: در طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی»، گروه های نظارتی با مشارکت بسیج، هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی و با مسئولیت فرمانداران در شهرستان ها تشکیل و قرنطینه مبتلایان به بیماری کرونا در خانه و بیمارستان را به صورت دقیق انجام خواهند داد. وی اظهار داشت: اجرای این طرح و اعمال سایر محدودیت ها، با هدف حفظ سلامتی مردم انجام می شود و سبب مقابله موثر و نتیجه بخش با ویروس کرونا خواهد شد. استاندار هرمزگان اشاره کرد: همکاری مردم نقش بسیار مهمی در اجرای این طرح ها دارد تا به سمت تحقق شعار «هرمزگان بدون کرونا» گام برداریم. منبع: فاما كیش 1399/09/08 13:17:04 5.0 / 5 1213 تگهای خبر: بندرعباس , هرمزگان این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟ بله (1) خیر (0) تازه ترین مطالب مرتبط تاکید استاندار هرمزگان بر سرعت بخشیدن به راه اندازی موزه دفاع مقدس در بندرعباس محکومیت ۳ نفر از اعضای اصلی باند قاچاق سازمان یافته سوخت با بارندگیهای فعلی بحران آب برطرف نمی شود اصابتی در بندرعباس رخ نداده است نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب فاماکیش چیه؟ نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۲