دقایقی پیش با حضور استاندار هرمزگان صورت پذیرفت؛

آغاز طرح جدید آبرسانی به شهرها و روستاهای پارسیان


آغاز طرح جدید آبرسانی به شهرها و روستاهای پارسیان در مراسمی با حضور استاندار هرمزگان و نماینده مردم غرب هرمزگان طرح جدید آبرسانی به پارسیان شروع شد.



به گزارش فاما کیش به نقل از مهر، امین قصمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این مراسم اضافه کرد: در اجرای این طرح ۱۸ کیلومتر خط انتقال و یک آب شیرین کن راه اندازی می شود.
وی با اشاره به اینکه طرح مذکور تأمین کننده آب سه شهر پارسیان، دشتی، کوشکنار و ۲۰ روستای مسیر است، اضافه کرد: برای تکمیل این طرح علاوه بر ۱۶ کیلومتر خط انتقال که امروز عملیات راه اندازی آن آغاز شد، یک باب آب شیرین کن به ظرفیت ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر مکعب در روز هم راه اندازی می شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اضافه کرد: این طرح برای افق ۱۴۲۰ در نظر گرفته شده است که تأمین کننده آب ۸۱ هزار و ۴۱۹ نفر جمعیت شهرهای پارسیان، دشتی، کوشکنار و ۲۱ روستای مسیر خواهد بود.
قصمی ضمن اشاره به وضعیت فعلی آب مناطق یاد شده اضافه کرد: هم اکنون آب پارسیان، دشتی، کوشکنار و ۲۰ روستای این شهرستان از ۱۰ حلقه چاه و بخشی از خط محرم تأمین می شود که با تکمیل طرح جدید آبرسانی نیاز آبی پارسیان مرتفع خواهد شد.
وی اعتبار اجرای این طرح را ۳۰ میلیارد تومان عنوان نمود.
به گفته قصمی، ظرفیت مورد استفاده فعلی که از خط محرم تأمین می شود برای دیگر مناطق همجوار مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


1399/09/22
12:26:04
5.0 / 5
882
تگهای خبر: آب , هرمزگان
این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳

famakish.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فاما كیش محفوظ است

فاما كیش

تجارت و گردشگری در کیش