تولید ۴۵۰۰ تن ماهی به روش پرورش در قفس در هرمزگان هرمزگان معاون آبزی پروری اداره کل شیلات هرمزگان اظهار داشت: از شروع امسال تا حالا 4 هزار و 500 تن ماهی به روش پرورش در قفس در استان هرمزگان تولید شده است. مسعود بارانی روز گذشته(۱۱دی ماه) در بازدید از استخرهای پرورش ماهی غرب هرمزگان، اضافه کرد: رتبه نخست پرورش ماهی در قفس در استان هرمزگان به شهرستان بندرلنگه اختصاص دارد. وی با اعلان اینکه از شروع امسال تا حالا ۴ هزار و ۵۰۰ تن ماهی به روش پرورش در قفس در استان تولید شده است، اظهار نمود: تا اختتام امسال حدود هزار و ۷۰۰ تن ماهی دیگر تولید خواهد شد. معاون آبزی پروری اداره کل شیلات هرمزگان اشاره کرد: هرمزگان برترین استان کشور در زمینه پرورش ماهی در قفس است. 1399/10/12 13:22:57 0.0 / 5 1590 تگهای خبر: آب , پرورش , شیلات , ماهی این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟ بله (0) خیر (0) تازه ترین مطالب مرتبط بندر جاسک باردیگر فعال شد گام تازه برای تقویت تجارت دریایی ایران آغاز صید هامور ماهیان و حلوا سفید از آب های هرمزگان ۳۲۰ معلم بشاگردی کلاس های درس را در خانه ها و حسینیه ها برگزار می کنند رقابت ۱۲۰۰ دانش آموز و فرهنگی هرمزگانی در مسابقات قرآن، عترت و نماز نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب فاماکیش چیه؟ نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۵