اسكان اضطراری ۱۲۰ زلزله زده


اسكان اضطراری ۱۲۰ زلزله زده به گزارش فاما کیش سخنگوی جمعیت هلال احمر ضمن اشاره به وقوع زمین لرزه ۵.۵ ریشتری در استان هرمزگان و ارزیابی ۱۵ روستا، اعلام نمود: صبح امروز شنبه ۱۲۰ نفر از متاثران از زلزله با برگزاری چادرهای امدادی به صورت اضطراری اسکان داده شدند.


به گزارش فاما کیش به نقل از ایسنا، دکتر محمدحسن قوسیان مقدم ضمن اشاره به گزارش شماره ۳ وقوع زمین لرزه ۵.۵ ریشتری در استان هرمزگان، اظهار داشت: زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۵ ریشتر در عمق ۱۹ کیلومتری زمین استان هرمزگان حد فاصل روستای باسعیدو بندر قشم و روستاهای سایه خوش وحمیران از شهرستان بندرلنگه را لرزاند. در این محدوده ۳۷ روستا مشتمل بر ۶هزارو ۵۵۳ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲۵ هزارو ۳۵۲ نفر زندگی می کنند.

طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، وی درباره روستاهای صدمه دیده بر اثر وقوع زمین لرزه، اضافه کرد: روستاهای کلاتو، سایه خوش و دژگان همچون روستاهای صدمه دیده هستند که ریزش دیوار حیاط و ترک خوردگی سقف و دیوار برخی منازل در آن گزارش شده است.
سخنگوی جمعیت هلال احمر با تکیه بر اینکه ۱۲۰ نفر از هموطنان در مناطق روستایی به صورت اضطراری اسکان داده شدند، بیان نمود: بعد از وقوع زمین لرزه صبح امروز شنبه ۲۷ دی ماه، اسکان اضطراری هموطنان متاثر از زمین لرزه با برگزاری ۳۰ دستگاه چادر و توزیع ۶۰ تخته موکت و ۱۶۰ تخته پتو انجام و تنها مصدوم این حادثه هم به صورت سرپایی مداوا شد.




منبع:

1399/10/27
18:53:22
0.0 / 5
1111
تگهای خبر: قشم , هرمزگان
این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳

famakish.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فاما كیش محفوظ است

فاما كیش

تجارت و گردشگری در کیش