یك لنج صیادی در قشم طعمه حریق شد به گزارش فاما کیش رئیس آتش نشانی قشم اظهار داشت: یک لنج صیادی از جنس فایبر گلاس در کارگاه لنج سازی روستای پی پشت در آتش سوخت. به گزارش فاما کیش به نقل از مهر، نجم الدین فریدونی بیان داشت: خسارت این آتش سوزی ۴۵ میلیارد ریال برآورد می شود. ۱۰ آتش نشان با هفت دستگاه خودرو آتش نشانی و چند دستگاه آب رسانی برای اطفای حریق اقدام نمودند که عملیات در ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه به پایان رسید. فریدونی تصریح کرد: علت حادثه در دست بررسی می باشد. منبع: فاما كیش 1399/11/13 23:36:48 0.0 / 5 1464 تگهای خبر: آب , قشم این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟ بله (0) خیر (0) تازه ترین مطالب مرتبط با بارندگیهای فعلی بحران آب برطرف نمی شود شنیده شدن صدای انفجار مجدد در قشم روایت خبرنگار از آن چه در اطراف تنگه هرمز می گذرد بندر جاسک باردیگر فعال شد گام تازه برای تقویت تجارت دریایی ایران نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب فاماکیش چیه؟ نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۱