مدیر جدید حوزه هنری هرمزگان منصوب گردید فاما کیش: سعید عبدلی زاده بعنوان رئیس جدید حوزه هنری تبلیغات اسلامی استان هرمزگان منصوب گردید. به گزارش فاما کیش به نقل از مهر، سعید عبدلی زاده بعنوان رئیس جدید حوزه هنری تبلیغات اسلامی استان هرمزگان منصوب گردید. عبدلی زاده پیش ازین معاون راهبردی بنیاد خاتم الاوصیا(عج) در هرمزگان و نماینده سازمان هنری رسانه ای اوج در این استان بوده است. این عکاس و مستندساز هرمزگانی سوابقی همچون، تهیه کنندگی رادیو در مرکز خلیج فارس، مدیریت مجتمع فرهنگی دیجیتال خلیج فارس، دبیر جشنواره فیلم عمار در استان، دبیر شبکه حکمت سازمان ملی جوانان استان و مدیریت اندیشکده توسعه منطقه ای هرمزگان را نیز در کارنامه دارد. گفتنی است قبل از این، انوشیروان پیشدار مدیریت حوزه هنری تبلیغات اسلامی استان هرمزگان را بر عهده داشت. منبع: فاما كیش 1399/11/15 12:59:30 0.0 / 5 1489 تگهای خبر: بندرعباس , خلیج فارس , سازمان , هرمزگان این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟ بله (0) خیر (0) تازه ترین مطالب مرتبط تاکید استاندار هرمزگان بر سرعت بخشیدن به راه اندازی موزه دفاع مقدس در بندرعباس محکومیت ۳ نفر از اعضای اصلی باند قاچاق سازمان یافته سوخت با بارندگیهای فعلی بحران آب برطرف نمی شود اصابتی در بندرعباس رخ نداده است نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب فاماکیش چیه؟ نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۸ بعلاوه ۱