پرونده تخلف بازار هرمزگان به ارزش بیشتر از سه میلیاردریال به گزارش فاما کیش، معاون نظارت، بازرسی و پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت هرمزگان اظهار داشت: ۳۷۵ پرونده تخلف به ارزش بیشتر از سه میلیارد و ۲۸۶ میلیون ریال در هرمزگان به ثبت رسید. به گزارش فاما کیش به نقل از مهر، عبدالرضا پیروی منش بیان داشت: از آغاز اسفندماه سالجاری تابحال یک هزار و ۲۸۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و عرضه کالا در هرمزگان انجام گرفته است. وی، ضمن اشاره به تشکیل ۳۷۵ پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیرصنفی در استان بیان نمود: مجموع تخلفات در ۴۲۸ بند بوده که بیشتر این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و درج نشدن قیمت است که پرونده های جهت صدور رای نهایی به مرجع ذیصلاح ارجاع شد. معاون نظارت، بازرسی و پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان تصریح کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی شامل کم فروشی، گرانفروشی و درج نشدن قیمت، این تخلفات را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا با رفتن به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان رجوع و موارد را گزارش دهند. طبق اعلام سازمان صنعت، معدن تجارت هرمزگان، ۵۰ تیم بازرسی در روزهای تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان به صورت میدانی با مشارکت دستگاههای نظارتی بر بازار بندرعباس نظارت دارند و تا پایان ماه مبارک رمضان در شیفت های صبح، پس از ظهر و شب ادامه خواهدداشت. از آغاز سالجاری تابحال بیشتر از ۸۸ هزار بازرسی از بازار و واحدهای صنفی هرمزگان انجام شده که بیشتر از ۶ هزار پرونده تخلفاتی واحدهای صنفی با مبلغی افزون بر ۸۰ هزار میلیاردریال به تعزیرات حکومتی ارسال شده است. منبع: famakish.ir 1402/12/25 12:04:03 5.0 / 5 193 تگهای خبر: بازار , بندرعباس , دریا , سازمان این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟ بله (1) خیر (0) تازه ترین مطالب مرتبط مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه ای با حذف کاغذ می گذرد آیین بزرگداشت ورزش پهلوانی در بندرعباس هیات های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس 115 هرمزگان نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۵ بعلاوه ۱