کشف بیش از ۱۳۰ کیلوگرم حشیش و تریاک از ۲ موتورسیکلت در جاسک


کشف بیش از ۱۳۰ کیلوگرم حشیش و تریاک از ۲ موتورسیکلت در جاسک به گزارش فاما کیش، فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: 2 دستگاه موتورسیکلت با 132 کیلوگرم حشیش و تریاک در عملیات ماموران پلیس شهرستان ˮجاسکˮ توقیف شد.





به گزارش فاما کیش، سردار علی اکبر جاویدان روز چهارشنبه در این رابطه، بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان جاسک طی اشراف اطلاعاتی از جابجایی مواد افیونی بوسیله ۲ دستگاه موتورسیکلت در جاده های خاکی صعب العبور منطقه "سران بارشکان "حوزه آن شهرستان باخبر و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی اضافه کرد: مأموران بعد از اعزام به محل مذکور وپایش چندین ساعته جاده، ۲ دستگاه موتورسیکلت حامل مواد مخدر را در جاده های خاکی صعب العبور منطقه "سران بارشکان" که قصد آمدن به جاده آسفالت را داشته، مشاهده و دستور ایست صادر کردند.

سردار جاویدان اشاره کرد: راکبان به دستور ایست ماموران توجهی نکرده و با افزایش سرعت از محل متواری که در تیراندازی پلیس با رها کردن موتور سیکلت ها و باتوجه به تاریکی هوا و پستی بلندی های خاکی اطراف مبادرت به فرار کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به پیگیری جهت دستگیری قاچاقچیان اشاره کرد: از موتورسیکلت های توقیفی ۱۰۳ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۲۸ کیلو و ۵۳۰ گرم تریاک جمعا ۱۳۲ کیلو و ۳۳۰ گرم مواد مخدر از داخل خورجین آنها کشف شد.

۴۶



منبع:

1403/03/19
11:22:23
5.0 / 5
274
تگهای خبر: كیش , هرمزگان
این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴

famakish.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فاما كیش محفوظ است

فاما كیش

تجارت و گردشگری در کیش