خیابان محله قدیمی اسلام آباد بندرعباس بازگشایی شد فاما کیش: فاما کیش: خیابان بافت قدیمی شهر بندرعباس در محله اسلام آباد به مناسبت عید سعید غدیر خم و با حضور شهردار بندرعباس و مسئولان بازگشایی شد. به گزارش فاما کیش، «مهدی نوبانی»، شهردار بندرعباس اظهار داشت: این پروژه شامل بازگشایی معبری به طول یک کیلومتر با دسترسی از سه طرف بود. وی افزود: اعتبار این پروژه بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان بوده است که شامل؛ تملک، آسفالت، زیرسازی، پیاده رسازی، و دفع آب های سطحی می شود. نوبانی افزود: این بازگشایی علاوه بر بهبود زیرساخت ها، به ارتقای امنیت منطقه نیز کمک شایانی خواهدنمود. 46 منبع: فاما كیش 1403/04/10 09:39:50 5.0 / 5 531 تگهای خبر: آب , بندرعباس , كیش این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟ بله (1) خیر (0) تازه ترین مطالب مرتبط سهل انگاری هنگام تعمیر پمپ بنزین، خودروی تیبا را به آتش کشید عاشورا حماسه ای جاودان که اسلام را زنده نگه داشت مدرسه کونگ فوی هرمزگان اعلام جزییات پرونده حقوقی جنایت جنگی آمریکا در مدرسه شجره طیبه میناب نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب فاماکیش چیه؟ نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۱ بعلاوه ۳