سهل انگاری هنگام تعمیر پمپ بنزین، خودروی تیبا را به آتش کشید به گزارش فاما کیش، محمد امین لیاقت رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از وقوع حریق یک دستگاه خودروی سواری تیبا در بلوار شهید سلیمی اطلاع داد. به گزارش فاما کیش به نقل از خبر آنلاین، ساعت ۱۸: ۳۷ روز یکشنبه، به دنبال اعلام وقوع آتشسوزی یک دستگاه خودروی تیبا در بلوار شهید سلیمی، کوچه گل ابریشم ۱۰، نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره ۱۱ آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند. وی ادامه داد: آتش نشانان بعد از حضور در محل، ضمن ایمن سازی محیط، عملیات مهار و اطفای آتش سوزی را انجام داده و از سرایت آتش به اطراف جلوگیری کردند. رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس ضمن اشاره به بررسی های اولیه انجام شده، علت وقوع این حادثه را بی مبالاتی در هنگام تعمیر پمپ بنزین خودرو عنوان نمود و از شهروندان خواست هنگام انجام تعمیرات خودرو، نکات ایمنی را به صورت کامل رعایت کرده و از هرگونه اقدام غیرایمن اجتناب کنند.حرف آخر اینکه رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس ضمن اشاره به بررسی های اولیه انجام شده، علت وقوع این حادثه را بی دقتی در هنگام تعمیر پمپ بنزین خودرو عنوان نمود و از شهروندان خواست هنگام انجام تعمیرات خودرو، نکات ایمنی را به شکل کامل رعایت کرده و از هرگونه اقدام غیرایمن خودداری کنند. منبع: famakish.ir 1405/04/03 11:08:16 5.0 / 5 3 تگهای خبر: بندرعباس , خدمات , سازمان این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟ بله (1) خیر (0) تازه ترین مطالب مرتبط عاشورا حماسه ای جاودان که اسلام را زنده نگه داشت مدرسه کونگ فوی هرمزگان اعلام جزییات پرونده حقوقی جنایت جنگی آمریکا در مدرسه شجره طیبه میناب پیش بینی تلاطم دریا و افزایش دما در هرمزگان هشدار به شناورهای سبک نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب فاماکیش چیه؟ نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۷ بعلاوه ۵