شروع نام نویسی کتب درسی پایه های ورودی در هرمزگان


شروع نام نویسی کتب درسی پایه های ورودی در هرمزگان به گزارش فاما کیش، معاون پژوهش، برنامه ریزی آموزش و پرورش هرمزگان اظهار داشت: نام نویسی کتاب های درسی دانش آموزان پایه های ورودی اول دبستان، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم، از فردا در هرمزگان شروع می شود.


به گزارش فاما کیش به نقل از مهر، حسن جراره در این خصوص اظهار نمود: نام نویسی کتاب های درسی دانش آموزان پایه های ورودی اول دبستان، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم، از فردا در هرمزگان شروع می شود.
وی اضافه کرد: نام نویسی تا ۳۱ شهریور ادامه دارد و مدارس باید نام دانش آموزان را قبل از ثبت نام کتاب، در سامانه سیدا ثبت کنند.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش هرمزگان اظهار داشت: دانش آموزان برای نام نویسی می توانند به سامانه های فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی texbook.ir و my.medu.ir مراجعه نمایند.



منبع:

1405/04/06
19:36:49
5.0 / 5
6
تگهای خبر: بندرعباس , پرورش , فروش , كیش
این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب فاماکیش چیه؟
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
پربیننده ترین ها

پربحث ترین ها

جدیدترین ها


famakish.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فاما كیش محفوظ است

فاما كیش

تجارت و گردشگری در کیش

راهنمای جامع شما در دنیای تجارت و گردشگری کیش ، کیش را با فاما کیش تجربه کنید