شروع نام نویسی کتب درسی پایه های ورودی در هرمزگان به گزارش فاما کیش، معاون پژوهش، برنامه ریزی آموزش و پرورش هرمزگان اظهار داشت: نام نویسی کتاب های درسی دانش آموزان پایه های ورودی اول دبستان، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم، از فردا در هرمزگان شروع می شود. به گزارش فاما کیش به نقل از مهر، حسن جراره در این خصوص اظهار نمود: نام نویسی کتاب های درسی دانش آموزان پایه های ورودی اول دبستان، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم، از فردا در هرمزگان شروع می شود.وی اضافه کرد: نام نویسی تا ۳۱ شهریور ادامه دارد و مدارس باید نام دانش آموزان را قبل از ثبت نام کتاب، در سامانه سیدا ثبت کنند.معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش هرمزگان اظهار داشت: دانش آموزان برای نام نویسی می توانند به سامانه های فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی texbook.ir و my.medu.ir مراجعه نمایند. منبع: famakish.ir 1405/04/06 19:36:49 5.0 / 5 5 تگهای خبر: بندرعباس , پرورش , فروش , كیش این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟ بله (1) خیر (0) تازه ترین مطالب مرتبط اعلام محدودیت های ترافیکی عاشورای حسینی در بندرعباس سهل انگاری هنگام تعمیر پمپ بنزین، خودروی تیبا را به آتش کشید عاشورا حماسه ای جاودان که اسلام را زنده نگه داشت مدرسه کونگ فوی هرمزگان نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب فاماکیش چیه؟ نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۳ بعلاوه ۳