مركز مهر خانواده در استان هرمزگان


مركز مهر خانواده در استان هرمزگان به گزارش فاما كیش معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هرمزگان از افتتاح و راه اندازی مركز مهر خانواده در این استان آگاهی داد.



به گزارش فاما كیش به نقل از ایسنا، علیرضا احمد منش با اعلام این خبر بیان كرد: ازجمله آسیب هایی كه فرزندان طلاق را پس از جدایی والدین در معرض آسیب جدی قرار می دهد حضور ایشان در محیط های نامناسب برای ملاقات با والدین خود است.
وی در این خصوص تصریح كرد: متأسفانه به دلیل عدم وجود مراكز مناسب عمده ملاقات فرزندان طلاق با والدین در كلانتری ها صورت می گیرد كه به دلیل محیط ذاتاً خشن كلانتری ها و ایجاد آسیب روحی و روانی جدی و ترس و اضطراب در كودكان ضروری است محل ملاقات از محیط كلانتری ها منتقل و در مراكز مناسب دیگری انجام شود.
این مقام قضایی اظهار كرد: به همین منظور باهمت و ابتكار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و همكاری بهزیستی، شهرداری ها و معاونت اجتماعی ناجا و همراهی دادستانی مراكز مهر خانواده با محیط مفرح و مناسب جهت ملاقات فرزندان طلاق راه اندازی تا علاوه بر فراهم نمودن امكان ملاقات خارج از هرگونه استرس، به ارائه مشاوره به والدین در خصوص مشكلات خانوادگی و نیز پرورش فرزندان بپردازد.
وی ابراز امیدواری كرد تا در نزدیك ترین زمان ممكن اولین مركز یادشده با همكاری تمامی دستگاه های ذی مدخل در بندرعباس راه اندازی شود.
 

1396/06/20
16:32:49
5.0 / 5
5491
تگهای خبر: هرمزگان
این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳

famakish.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فاما كیش محفوظ است

فاما كیش

تجارت و گردشگری در کیش