تولیت آستان قدس رضوی:

ما با امید زندگی می نماییم، فساد اداری زیبایی های نظام را می گیرد


ما با امید زندگی می نماییم، فساد اداری زیبایی های نظام را می گیرد فاما كیش: تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت: ما با امید زندگی می نماییم و برخی ملل كوشیده اند امید را از ملت ما بگیرند و به اثبات برسانند كه شما نمی توانید ایستادگی كنید، اما اعتقاد به مهدویت امید را در دل ها زنده می كند.


به گزارش فاما كیش به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی بامداد امروز با حضور در جمع خادم یاران رضوی در بندرعباس، با تبریك اعیاد شعبانیه بیان كرد: حضور در بندرعباس و در جمع دل دادگان به ارزش های انقلاب اسلامی برای بنده توفیقی است كه امروز حاصل شد.
وی ادامه داد: از روز گذشته كه در هرمزگان حضور یافته ام به بشاگرد سفر داشتم و امروز در فرصت محدودی كه پیش آمده توفیق حضور در جمع خادم یاران رضوی در بندرعباس را پیدا كردم و به علت این كوتاهی فرصت پوزش می طلبم.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی اضافه كرد: همان گونه كه در روایات داریم بهترین اعمال انتظار فرج است كه مفاهیم بزرگی در آن گنجیده شده است و اعتقاد به مهدویت، توحید، نبوت، معاد، امامت و عدل را جلوه گری می كند و مهدویت آثار عقیدتی و اجرایی دارد و منتظر او نمی تواند آمر معروف به ناهی از منكر نباشد.
وی تصریح كرد: ما با امید زندگی می نماییم و برخی ملل كوشیده اند امید را از ملت ما بگیرند و به اثبات برسانند كه شما نمی توانید ایستادگی كنید، اما اعتقاد به مهدویت امید را در دل ها زنده می كند.
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینكه تا زمینه های ظلم نباشد ظلم هم صورت نمی پذیرد، ابراز كرد: در خیلی از فیلم های هالیوودی به دنبال القای این مورد هستند كه شما نمی توانید، اما ما می توانیم با اعتمادبه نفس كشورمان را بسازیم و این جلوه مكتب انتظار است كه به زندگی مفهوم می دهد.
وی با تاكید بر اینكه اگر ملتی اعتمادبه نفس و اتكال به خداوند را داشته باشد سعادتمند می شود، اظهار نمود: ما بسیار ذخایر مادی و منابع انسانی داریم و رهبری هم به دنبال سرافرازی ملت است كه راه امام راحل هم بوده است.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: ما خدمتگزاران آستان قدس رضوی خدمت گذاری به مردم و نهضت فرهنگی را پیشه گرفته ایم و وظیفه بسیار سنگینی را به عهده داریم.
وی بیان كرد: اینكه نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانستند دست آمریكایی ها را در آب ها خلیج فارس روی سرشان بگذارند و آن ها را دستگیر كنند، دست آورد بزرگی برای كشور بوده است.
این مقام مسئول عنوان كرد: فساد اداری زیبایی های نظام را می گیرد كه چنین نازیبایی هایی را باید از چهره نظام بزداییم و همچون آنچه شهدا به ما آموخته اند را پیشه نماییم.
وی در انتها اظهار داشت: خادم یاران آستان قدس رضوی در هركجا باید گره گشای مشكلات مردم باشند و نهضت فرهنگی را تا آنجا كه بتوانند صورت می دهند و امیدواریم خداوند در این راه توفیق نصیبمان كند تا موفق عمل نماییم.




1397/02/11
14:42:26
5.0 / 5
4456
تگهای خبر: بندرعباس
این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵

famakish.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فاما كیش محفوظ است

فاما كیش

تجارت و گردشگری در کیش