تاكید نماینده هرمزگان بر جریحه دار نكردن احساسات مردم هر منطقه با محتوای غیر كارشناسی


تاكید نماینده هرمزگان بر جریحه دار نكردن احساسات مردم هر منطقه با محتوای غیر كارشناسی فاما كیش: رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس به نمایش نقشه ای در برنامه نود كه در آن بخشی از شهرستان پارسیان از استان هرمزگان انتزاع و به استان فارس الحاق شده بود، واكنش نشان داد.


«احمد مرادی» در گفت وگو با ایسنا، اضافه كرد: اصولاً مصوبه جدایی پنج روستای هرمزگان از همان ابتدا طرحی غیركارشناسی و اشتباه بود و بنده در دوران خدمتم در فرمانداری بندرعباس هم بارها اعتراض خویش را به این مصوبه غیرعقلانی اعلام نموده ام و معتقدم این اعتراضات باید در سطوح مختلف تا حصول نتیجه در هر جایگاهی كه هستیم ادامه داشته باشد.
وی خاطرنشان كرد: هرمزگان از امن ترین مناطق ایران است اما این ‎ گونه تصمیمات غیرمنطقی، ذهن مردم استان را مشوش و فضای جامعه را ملتهب و بحرانی می كند.
مرادی با اشاره به عدم اقدام مناسب برنامه نود در نمایش نقشه ای كه به هیچ وجه رسمی نبوده است، اظهار داشت: نباید با این گونه تصمیمات نابجا احساسات مردم را جریحه دار كرد و جامعه را به سمت بی اعتمادی نسبت به مسئولان سوق داد.
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس اظهار نمود: استان هرمزگان توان بهره برداری از تمام منابع خویش را دارد و نیازی نیست برای آبادانی هرمزگان به دنبال انتزاع و الحاق آن به استان دیگری باشیم.
وی ادامه داد: مردم ما با همه مشكلاتی كه دارند از سال 92 بر مبنای یك تصمیم نادرست دولت پیشین نگران از دست دادن 5 روستای خود در شهرستان پارسیان هستند، چند سالی است كه در مقابل زیاده خواهی برخی قدرت ها مقاومت می كنند و تحت هیچ شرایطی نمی توانند بپذیرند تحت هیچ شرایطی و خارج از نظرات كارشناسی این روستاها از هرمزگان منتزع شود و نمایندگان هم با جدیت آن را پیگیری می كنند.
مرادی با تاكید بر دقت سازمان صداوسیمای بعنوان رسانه ملی در جریحه دار نكردن مردم هر منطقه با محتوایی غیراصولی و كارشناسی، عذرخواهی مسئولان رسانه ملی از مردم هرمزگان و تصحیح آن در برنامه آتی نود را خواهان شد.
*زیبنده نیست رسانه ملی سبب نگرانی و نقض وحدت شود
«حسین هاشمی تختی» نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت در نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما با انتقاد از بی توجهی صورت گرفته در برنامه نود شامگاه ۱۰ اردیبهشت ماه نسبت به نمایش مخدوش نقشه هرمزگان و تولید نگرانی از این ناحیه در بین مردم دو استان بوشهر و هرمزگان، خواهان عذرخواهی در این باره از مردم دو استان و رفع نگرانی در این خصوص و دقت در موارد مشابه شد.
در بخشی از این نامه آمده است: مطلوب آن است كه رسانه ملی با توجه ویژه به تأكیدات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص وحدت فراگیر در جامعه اسلامی و دقت امور مورد حساسیت مردم در مناطق مختلف كشور، مانع از بروز ناراحتی و یا نگرانی میان مردم شده و حس همگرایی عمومی را تقویت كند.



1397/02/13
19:16:34
5.0 / 5
4344
تگهای خبر: هرمزگان
این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳

famakish.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فاما كیش محفوظ است

فاما كیش

تجارت و گردشگری در کیش