وزیر اطلاعات:

خروج آمریكا از برجام غافلگیر كننده نبود


خروج آمریكا از برجام غافلگیر كننده نبود فاما كیش: بندرعباس -وزیر اطلاعات بابیان اینكه اقدام آمریكا در خروج از برجام برای ما امری روشن بود و غافلگیر نشدیم، اظهار داشت: مسیر انقلاب علی رغم همه دسیسه ها و كارشكنی ها روزبه روز پرصلابت تر از گذشته است.


به گزارش فاما كیش به نقل از مهر، به نقل از اداره كل اطلاعات هرمزگان، حجت الاسلام سید محمود علوی در آئین رونمایی از مجموعه چهار جلدی انقلاب اسلامی در هرمزگان به روایت اسناد ساواك در سالن شهید آوینی بندرعباس، با تبریك اعیاد شعبانیه از گردآورندگان اسناد ساواك كه در بایگانی های ۴۰ سال پیش جمع آوری شده بود، قدردانی نمود و اضافه كرد: این كار به دلیل دین و وظیفه ای است كار ناحیه مردم كه بر دوش وزارت اطلاعات بود كه بعنوان سرمشقی ماندگار و راهبردی برای آیندگان تهیه و تدوین شده است.
وی از مسئولان اداره كل اطلاعات هرمزگان و مركز اسناد و معاونت استراتژیك و مؤلفانی كه در تهیه، تنظیم و انتشار این مجموعه و اثر پرارزش و ماندگار تلاش كردند، قدردانی و اظهار نمود: به توفیق خداوند با این اقدام میراث گران بها و مبارزانی مردم هرمزگان به نسل های جوان منتقل و باعث هویت بخشی به آیندگان خواهد شد.
وزیر اطلاعات بابیان اینكه در این مجموعه چهارجلدی، بخشی از مبارزات مردم، فرهنگیان، دانشجویان و علمای هرمزگان كه رژیم پهلوی از آن آگاه شده اند، جمع آوری شده است، خاطرنشان كرد: مبارزان انقلاب آن چنان هوشمندانه عمل می كردند كه تنها ۲۰ تا ۳۰ درصد فعالیت هایشان را ساواك آگاه شده و وزارت اطلاعات تنها اسناد موجود را تدوین كرده است.
علوی مجموعه گردآوری شده از سوابق مردم هرمزگان به اسناد ساواك را شناسنامه مبارزاتی این خطه از سرزمین جمهوری اسلامی ایران در پیدایش انقلاب اسلامی دانست و با اشاره به آیات و روایات بر حفظ سلامت و امنیت فردی و اجتماعی در جامعه و مسئولیت های مردم و مسئولان در این زمینه تاكید كرد و اظهار داشت: همان گونه كه در آموزه های دینی برای افراد احترام و حرمت قائل می شود، اسلام برای جامعه هم حیات، مسئولیت، حیثیت و احترام قائل است چراكه كاركرد جامعه در زندگی مردم هم تأثیرگذار است.
وی عزت و ذلت جامعه را در گرو عملكرد ملت ها دانست و اضافه كرد: باید با مطالعه تاریخ اقوام گذشته از آنچه مورد اختلاف و دو دستگی آن ها شده است، بپرهیزیم و بر نكات وحدت آفرین گذشتگان تمسك نماییم.
وزیر اطلاعات با اشاره به تاریخچه عملكرد انقلابی و عزت بخش مردم هرمزگان در مبارزه با استبداد و استكبار و همراهی با انقلاب شكوهمند اسلامی و اقدامات علما و نخبگان در پیدایش آن، خاطرنشان كرد: حضور روشنگرانه علما در این خطه هم باعث پیوند تنگاتنگ مردم با انقلاب شد.
علوی وحدت شیعه و سنی و پیوند آن ها با یكدیگر را یكی از ثمرات و نتایج انقلاب اسلامی اعلام نمود و اظهار داشت: مسیرهای پیموده شده برای تشكیل انقلاب راهنمای روشنگری برای آیندگان خواهد بود تا بدانند مردم هرگونه هزینه ای را برای صیانت و حراست از انقلاب داده اند تا این انقلاب پابرجا بماند.
وی با تجلیل از شهدا و جان فشانی ها مردم بخصوص ۹ شهید پیش از انقلاب و لاله خونین ۳ ساله ای اهل سنت كه در روزهای انقلاب به شهادت رسیدند، اظهار داشت: دشمنان نتوانسته اند علی رغم همه تلاش هایشان خدشه ای در مسیر انقلاب وارد كنند.
وزیر اطلاعات به موضع گیری های سخیف و پیمان شكنی آمریكایی ها گریزی زد و تصریح كرد: خروج آمریكا از برجام برای وزارت اطلاعات و مسئولان روشن بود و این گونه اقدامات هیچ تأثیری برای اسلامی نخواهد داشت و روزبه روز و سال به سال علی رغم همه دست اندازهایی كه بر سر راه انقلاب تولید می شود، مسیر انقلاب را طی كرده و خواهد نمود.
علوی ادامه داد: ملت بزرگ ایران دریافته است كه رسیدن به اهداف با پرداخت هزینه خواهد بود و با توكل به خداوند در نقطه یأس و ناامیدی به پیروزی خواهد رسید و با رهنمودهای مقام معظم رهبری سیلی سختی به دشمنان خواهد زد.
در آخر این مراسم از چهار جلد كتاب انقلاب اسلامی در هرمزگان به روایت اسناد ساواك و تمبر یادبود، رونمایی گردید.همچنین از خانواده شهدا و مبارزان شاخص انقلاب اسلامی در این استان با اهدا لوح تقدیر گردید.

1397/02/21
18:48:05
5.0 / 5
4407
تگهای خبر: بندرعباس , هرمزگان
این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵

famakish.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فاما كیش محفوظ است

فاما كیش

تجارت و گردشگری در کیش