ووشوكار هرمزگانی مسافر برزیل شد فاما كیش: بندرعباس - امیرحسین چرزه ووشوكار هرمزگانی موفق شد در آخرین مرحله رقابت های درون اردویی تیم ملی جوانان، حریفان را از پیش رو بردارد و فیكس تیم ملی شود. به گزارش فاما كیش به نقل از مهر، امیرحسین چرزه ووشوكار هرمزگانی عصر امروز موفق شد در آخرین مرحله رقابت های درون اردویی تیم ملی جوانان، حریفان را از پیش رو بردارد و فیكس تیم ملی شود. اردوهای تیم ملی ووشو جوانان از ۲۱ فروردین ماه سال جاری در آكادمی ووشو مجموعه ورزشی آزادی تهران شروع شد و سه تن از نمایندگان ووشو هرمزگان در این اردوها حضور داشتند كه بنیامین تنی در بخش تالو و منصور دست افكن در بخش ساندا بترتیب در مرحله اول و دوم از ادامه حضور در اردوها خط خوردند. ابتدا ۱۵ ووشوكار در بخش تالو در اردوهای تیم ملی جوانان ماندنی شدند كه بعد از برگزاری انتخابی های مكرر در نهایت ۶ تالوكار به مرحله نهایی راه یافتند و مسافر برزیل شدند. رقابت های جهانی ووشو ۲۰۱۸ جوانان جهان مقرر است از ۲۰ لغایت ۲۷ تیرماه سال جاری در شهر برازیلیا كشور برزیل برگزار گردد. 1397/03/01 19:33:29 5.0 / 5 5228 تگهای خبر: بندرعباس , مسافر , هرمزگان این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟ بله (1) خیر (0) تازه ترین مطالب مرتبط تاکید استاندار هرمزگان بر سرعت بخشیدن به راه اندازی موزه دفاع مقدس در بندرعباس محکومیت ۳ نفر از اعضای اصلی باند قاچاق سازمان یافته سوخت با بارندگیهای فعلی بحران آب برطرف نمی شود اصابتی در بندرعباس رخ نداده است نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب فاماکیش چیه؟ نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۸ بعلاوه ۳