با حضور استاندار هرمزگان؛ عملیات ساخت بیمارستان ۱۶۴تختخوابی كودكان در بندرعباس شروع شد فاما كیش: بندرعباس - عملیات ساخت بیمارستان ۱۶۴ تخت خوابی تخصصی و فوق تخصصی كودكان با حضور استاندار هرمزگان در بندرعباس شروع شد. به گزارش فاما كیش به نقل از مهر، به نقل از استانداری هرمزگان، بیمارستان ۱۶۴ تخت خوابی تخصصی و فوق تخصصی كودكان در زیربنای هشت هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال در بندرعباس ساخته می گردد. بخشی از هزینه های احداث این بیمارستان توسط خیرین و بخش دیگری هم از منابع دولتی تامین می گردد. فریدون همتی استاندار هرمزگان در مراسم آغاز عملیات احداث این بیمارستان مسائل درمانی را یكی از دغدغه های مردم هرمزگان دانست و بیان داشت: با عنایت به مصوبات سفر رئیس جمهوری به هرمزگان نزدیك به هزار و ۷۰۰ تخت بیمارستانی جدید در قالب چندین بیمارستان طی دو سال آینده در هرمزگان راه اندازی می گردد. وی افزود: با انجام این كار بزرگ حوزه درمان در هرمزگان پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت و مردم می توانند به شكل مطلوبی از این امكانات بهره ببرند. استاندار هرمزگان اضافه كرد: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی كودكان هم از نیازهای استان هرمزگان بود و احداث این بیمارستان در بندرعباس لزوم داشت. همتی تصریح كرد: امیدواریم بیمارستان ۱۶۴ تخت خوابی تخصصی و فوق تخصصی كودكان در مدت زمان كمتر از دو سال در بندرعباس ساخته شود و مردم از مزایای آن استفاده كنند. 1397/04/19 13:34:04 5.0 / 5 4899 تگهای خبر: احداث , بندرعباس , هرمزگان این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟ بله (1) خیر (0) تازه ترین مطالب مرتبط تاکید استاندار هرمزگان بر سرعت بخشیدن به راه اندازی موزه دفاع مقدس در بندرعباس محکومیت ۳ نفر از اعضای اصلی باند قاچاق سازمان یافته سوخت با بارندگیهای فعلی بحران آب برطرف نمی شود اصابتی در بندرعباس رخ نداده است نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب فاماکیش چیه؟ نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۷ بعلاوه ۱