پهلوگیری ناو هندی در منطقه یكم نداجا


پهلوگیری ناو هندی در منطقه یكم نداجا فاما كیش: ناو هندی تاركاش به منظور تحكیم و ارتقا روابط بین دو كشور ایران و هند و هم گسترش فرهنگ صلح و دوستی در منطقه یكم امامت نیروی دریایی ارتش مستقر در بندرعباس پهلو گرفت.


به گزارش فاما كیش به نقل از ایسنا، منطقه خلیج فارس، ناو هندی «تاركاش» با استقبال فرماندهان نظامی مستقر در بندرعباس در اسكله منطقه یكم امامت پهلو گرفت.
فرمانده و تعدادی از كاركنان ناو تاركاش با حضور در دفتر امیر دریاداردوم محمدی فرمانده منطقه یكم امامت با وی دیدار كردند.
در این دیدار «ناخدایكم تئوفیلوس» فرمانده ناو هندی با ابراز شادمانی از حضور در ایران و به خصوص شهر بندرعباس، تعامل بیش از پیش بین نیروهای دریایی دو كشور را آرزو كرد. وی اظهار داشت: امیدواریم در راه برگشت بتوانیم یك تمرین مشترك دریایی بین ناوهای دوكشور را انجام دهیم.
در ادامه امیر دریاداردوم محمدی اضافه كرد: ما خوشحالیم كه میزبان ناو هندی تاركاش هستیم، همانطور كه ناوگروه های ما در بنادر بمبئی و كوچین میهمان شما هستند. مراودات نیروی دریایی ایران و هند همچون گذشته سال های سال است كه پابرجا مونده است و امیدواریم كه در آینده هم این چنین باشد.
وی اظهار داشت: ما با كشور هندوستان مشتركات فرهنگی و زبانی زیادی داریم و با عنایت به برگزاری اجلاس "آیونز -IONS "هم امیدواریم میزبان ناوگروه های هندی در بندرعباس باشیم.




1397/05/03
14:54:37
5.0 / 5
4996
تگهای خبر: بندرعباس , دریا
این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳

famakish.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فاما كیش محفوظ است

فاما كیش

تجارت و گردشگری در کیش