معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خبر داد:

افزایش امنیت در هرمزگان


افزایش امنیت در هرمزگان به گزارش فاما كیش معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: به واسطه تلاش های اعضای شورای تأمین استان، راهبری استاندار هرمزگان و همراهی مردم، هرمزگان شاهد كاهش چشمگیر جرائم مهم مرتبط با امنیت در این استان بوده ایم.


به گزارش فاما كیش به نقل از ایسنا، بهروز اكرمی در نشست خبری پیرامون مسائل امنیتی استان هرمزگان با اشاره به اهمیت وجود امنیت در توسعه هر جامعه، اظهار نمود: امنیت زیربنای توسعه هر جامعه است و وجود امنیت سبب جذب سرمایه گذاران و رشد اقتصادی در كشور و استان می گردد.
وی ادامه داد: وجود امنیت برای فعالیت های اقتصادی یكی از دغدغه های سرمایه گذاران و فعالان حوزه اقتصاد است كه بسترهای این مهم در هرمزگان برای سرمایه گذاران فراهم است و دغدغه ای در این خصوص در هرمزگان وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در تشریح آخرین وضعیت امنیتی استان هرمزگان، اضافه كرد: بر مبنای ارزیابی های دبیرخانه شورای امنیت كشور میزان جرائم مهم مرتبط با امنیت در استان در شش ماهه اول سال 96 در مقایسه با شش ماه اول سال 95 با كاهش محسوسی همراه بوده و این امر نشان داده است هرمزگان از استان های امن كشور است.

اكرمی خاطرنشان كرد: سرقت های مهم در هرمزگان كاهش 18 درصدی، سرقت های مسلحانه كاهش 67 درصدی و جرائم حوزه شرارت كاهش 45 درصدی داشته است. در مجموع استان هرمزگان در حوزه جرائم مهم مرتبط با امنیت با كاهش چشمگیر 90 درصدی روبروست كه كسب این شاخص برای استان بسیار مهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: كاهش چشمگیر جرائم مرتبط با امنیت در هرمزگان محصول تلاش تمامی اعضای شورای تأمین استان، راهبری استاندار هرمزگان و همراهی عموم مردم استان است كه این همراهی و همدلی مردم استان در بهبود شاخص های امنیتی استان قابل تقدیر و تحسین است.

اكرمی از تشكیل نخستین جلسه شورای اجتماعی استان به ریاست استاندار هرمزگان اطلاع داد و اضافه كرد: نخستین جلسه شورای اجتماعی استان هرمزگان به زودی با هدف بررسی وضعیت صدمه های اجتماعی مهم استان نظیر طلاق، اعتیاد، حاشیه نشینی و سایر صدمه ها تشكیل می گردد.

 

1396/08/11
21:20:34
5.0 / 5
4693
تگهای خبر: هرمزگان
این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲

famakish.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فاما كیش محفوظ است

فاما كیش

تجارت و گردشگری در کیش