استاندار هرمزگان:

قشم مستعد برای سرمایه گذاری های بزرگ است


قشم مستعد برای سرمایه گذاری های بزرگ است به گزارش فاما كیش استاندار هرمزگان اظهار داشت: جزیره قشم استعدادهای فراوانی برای سرمایه گذاری دارد و مستعد سرمایه گذاری های بزرگ است.


به گزارش فاما كیش به نقل از ایسنا، فریدون همتی ظهر امروز پس بازدید از واحدهای صنعتی نفت و گاز و تولید آب و برق در جزیره قشم، اظهار نمود: در سفر به جزیره زیبای قشم از دو واحد صنعتی شركت نفت فلات قاره شامل كارخانه فرآورش نفت هنگام و تأسیسات گاز گورزین بازدید داشتیم كه در این مجموعه ها روزانه پنج هزار بشكه نفت خالص برای پالایشگاه بندرعباس تولید می گردد.
وی ادامه داد: همینطور ظرفیت دو میلیون مترمكعب گاز در این تأسیسات وجود دارد كه با اقداماتی كه در حال انجام است، به گاز شیرین تبدیل خواهند شد تا علاوه بر تأمین نیاز جزیره قشم مازاد آن برای استفاده به دیگر مناطق هم منتقل شود.
استاندار هرمزگان اضافه كرد: شركت تولید آب و برق مپنا در جزیره قشم هم مجموعه بزرگی است كه آب و برق موردنیاز برای استفاده بخصوص در روستاهای قشم را تأمین می كند.
همتی خاطرنشان كرد: در این بازدید با مسائل و مشكلات این مجموعه ها آشنا شدیم و تلاش خواهیم كرد با رفع مشكلات این مجموعه های مهم شرایط برای افزایش تولید و اشتغال آن ها فراهم گردد.
وی با اشاره به اینكه جزیره قشم استعدادهای فراوانی برای سرمایه گذاری دارد و مستعد سرمایه گذاری های بزرگ است، تصریح كرد: از سرمایه گذاری در این جزیره حمایت خواهیم كرد تا شاهد رونق بیشتر تولید و افزایش اشتغال در این جزیره باشیم.
به گزارش فاما كیش به نقل از ایسنا، استاندار هرمزگان در سفر به جزیره قشم از كارخانه فرآورش نفت هنگام، تأسیسات گاز گورزین و شركت تولید آب و برق مپنا بازدید نمود.



 

1396/08/17
18:25:59
5.0 / 5
5157
تگهای خبر: جزیره قشم , هرمزگان
این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱

famakish.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فاما كیش محفوظ است

فاما كیش

تجارت و گردشگری در کیش