نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

علم تمدن غربی در خدمت توسعه استثمار است


علم تمدن غربی در خدمت توسعه استثمار است نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان این كه غرب خودش دشمن صلح است و نام گذاری علم در خدمت صلح تنها ادعایی است كه آن ها خودشان هم به آن پای بند نیستند، افزود: انسان هایی كه تنها اندیشه شان كسب رفاه و ثروت بیشتر برای خویش است و اصالت را به پول می دهند و چیزهای دیگر را باور ندارند چگونه می توانند به صلح خدمت كنند.


به گزارش فاما كیش به نقل از ایسنا، آیت الله «غلامعلی نعیم آبادی» ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباسی، اضافه كرد: جمهوری اسلامی ایران با همه هزینه ها، دشواری ها و دشمنی ها پرچمدار حمایت از مستضعفان و مظلومان است.
وی تصریح كرد: با حمایت های جمهوری اسلامی، غزه در نبرد با اسرائیل غاصب به برتری رسید و امروز هم نظام اسلامی ما از مردم مظلوم یمن حمایت می كند.
امام جمعه بندرعباس ادامه داد: آیا حاكمان سعودی و برخی شیخ نشینان منطقه كه دست به جنایت علیه مردم مظلوم می زنند، حامی مظلومان هستند؟
نعیم آبادی به رخدادهای اخیر در عربستان هم اشاره ای كرد و اظهار داشت: این حوادث اخیر در زندانی كردن بعضی از سران این كشور ما را یاد روزهای پایانی حكومت شاهنشاهی می اندازد. شاه هویدا را زندانی كرد و حالا 500 نفر از شاهزاده های خویش را به جرم مفاسد اقتصادی زندانی كرده است. همه خاندان آل سعود دزد هستند و حالا همین دزدها دزدبگیر شده اند و همان هایی كه ثروت عظیم نفت را بی حساب و كتاب خرج می كردند، به جان هم افتاده اند و به نظر می رسد كه این سیاست برای حفظ آل سعود است و همان گونه كه سیاست های شاه خائن اثر نكرد، سیاست های جدید آل سعود هم اثر نخواهد كرد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان ابراز امیدواری كرد همانگونه كه شاه ایران از سیاست خود نتوانست نتیجه ای بگیرد و سرنگون شد آل سعود هم سرنگون شود.
نعیم آبادی به جنایت های خاندان سعودی در یمن اشاره كرد و اضافه كرد: یك میلیون كودك یمنی به دلیل نبود غذا در معرض گرسنگی قرار دارند، اما آیا یك عالم وهابی در برابر این ظلم ها و جنایت ها موضع گیری كرده است؟
وی تصریح كرد: صدای سازمان ملل در برابر جنایت های آل سعود در یمن بلند شد، اما آمریكا به جای فشار آوردن به آل سعود سلاح و تجهیزات به آن می فروشد و ترامپ در برابر دریافت رشوه از شاه عربستان به رقص عربی پرداخت.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به روز جهانی علم در خدمت صلح پرداخت و اظهار داشت: علم بدون معنویت و با زیربنای مادی نمی تواند در خدمت صلح باشد.
امام جمعه بندرعباس با بیان این كه در جوامع كوچك و بزرگ زیربنا باید اندیشه، منطق و ایمان باشد، چون بنانهادن هر جامعه ای با پول منجر به شكست و نابودی می گردد و تاریخ این مهم را به اثبات رسانده است، تصریح كرد: منطق غرب را در دنیای امروز ببینید كه چگونه با پول و علم برای توسعه جنایات خودشان استفاده می كنند و كشورهای عربی را می دوشند و ظلم می كنند.
نعیم آبادی خاطرنشان كرد: غرب خودش دشمن صلح است و نام گذاری علم در خدمت صلح تنها ادعایی است كه آن ها خودشان هم به آن پای بند نیستند.
وی تصریح كرد: انسان هایی كه تنها اندیشه شان كسب رفاه و ثروت بیشتر برای خویش است و اصالت را به پول می دهند و چیزهای دیگر را باور ندارند چگونه می توانند به صلح خدمت كنند.
امام جمعه بندرعباس اضافه كرد: علم تمدن غربی در خدمت توسعه استثمار است و تنها زبان پول و زور را می شناسد و اگر ایران اسلامی زور و قدرت نداشت، خاك كشور توسط آمریكا به توبره كشیده می شد.
نعیم آبادی تصریح كرد: غربی ها دروغ می گویند و با این حال كه جهان را به نابودی كشانده اند روزی را به عنوان علم در خدمات به صلح و توسعه نامگذاری كرده اند.
وی خاطرنشان كرد: برای قرار گرفتن علم در خدمات صلح و توسعه جهانیان باید معنویت را احیاء و تقویت كنند و به هر میزان معنویت تقویت شود علم در خدمت صلح قرار می گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در انتها به روز كتاب و كتابدار پرداخت و اظهار داشت: كتاب مناسب می تواند انسان را احیاء كرده و باعث رشد و تعالی وی شود.





 

1396/08/19
23:10:45
5.0 / 5
5301
تگهای خبر: بندرعباس , خدمات , هرمزگان
این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵

famakish.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فاما كیش محفوظ است

فاما كیش

تجارت و گردشگری در کیش