نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

جلوگیری از ساخت وساز در ساحل


جلوگیری از ساخت وساز در ساحل به گزارش فاما كیش نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اظهار داشت: افتخار می كنم از ساحل بندرعباس نگهداری كردم زیرا باید همگان بدانند ساخت وساز در ساحل مغایر قانون می باشد.



به گزارش فاما كیش به نقل از ایسنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، اضافه كرد: اگر در مورد مشكلات خورها تدبیر شود، خورها می توانند تبدیل به فرصت شوند و باید از ظرفیت ها استفاده كنیم.

وی در مورد روند ساخت مسجد جامع بندرعباس، خاطرنشان كرد: از زمانی كه اسلام وارد ایران شده است، چنین مسجدی(مسجد جامع) ساخته نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، انقلاب اسلامی ایران را انقلاب مسجد دانست و عنوان كرد: مسجد جامع بندرعباس یك افتخار ملی است و باید برای اتمام آن تلاش كنیم.

آیت الله نعیم آبادی باید از تجربیات شهرداران و مدیران سابق استفاده و از آن ها مشورت گرفت، تصریح كرد: افتخار می كنم از ساحل بندرعباس نگهداری كردم زیرا باید همگان بدانند ساخت وساز در ساحل خلاف صریح و قانون است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینكه شورای اسلامی شهر جایگاه بزرگی دارد و باید محكم مقابل كارهای غیرقانونی بایستد، افزود: خط سیاسی من خط مقام معظم رهبری است و كاری به جناح چپ و راست ندارم و باید قانون برای همه یكسان باشد.

وی در انتها اظهار داشت: جلوگیری بنده از ساخت وساز در ساحل برایم سنگین تمام شد اما به راهم برای خدمت به مردم ادامه می دهم.



 

1396/08/21
21:44:39
5.0 / 5
5429
تگهای خبر: بندرعباس , هرمزگان , ساحل
این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲

famakish.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فاما كیش محفوظ است

فاما كیش

تجارت و گردشگری در کیش