امام جمعه موقت بندرعباس خواستار شد:

سودرسانی سازمان ها و شركت های بزرگ صنعتی فعال در بندرعباس


سودرسانی سازمان ها و شركت های بزرگ صنعتی فعال در بندرعباس به گزارش فاما كیش امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به فرارسیدن هفته وقف اظهار داشت: وقف می تواند مسائل فرهنگی و اجتماعی را ساماندهی كند و حلال خیلی از مشكلات جامعه باشد.



به گزارش فاما كیش به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدی پور امام جمعه موقت بندرعباس ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به شاخصه های مؤمن از نظر قرآن مجید اظهار داشت: مسلمان؛ با دشمنان خدا سختگیر و با سایر دوستان مسلمانش مهربان است.

وی با اشاره به اقدامات خبیثانه آل سعود در قبال ایران و سایر كشورهای اسلامی تصریح كرد: نمی شود حكومتی ادعای اسلام كند و با رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان منافع مشترك داشته باشد.

حجت الاسلام محمدی پور با اشاره به حادثه غم بار زمین لرزه در منطقه غرب كشور و تسلیت به بازماندگان این حادثه اظهار نمود: در بعضی كشورهای پیشرفته بعد از حوادث طبیعی هفته ها وصل شدن برق و آب زمان می برد اما به بركت نظام مقدس جمهوری اسلامی به سرعت اقدامات اولیه برای حل مشكلات مردم زلزله زده كرمانشاه فراهم گردید.

وی همینطور با اشاره به فرارسیدن هفته وقف خاطرنشان كرد: وقف می تواند مسائل فرهنگی و اجتماعی را ساماندهی كند و حلال خیلی از مشكلات جامعه باشد.

امام جمعه موقت بندرعباس بابیان اینكه حضرت علی(ع) هم به عنوان امام و ولی امر مسلمین در دوران حكومتشان اوقاف داشتند، اضافه كرد: وقف شیوه و سیره بزرگان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت خدمت به مردم هرمزگان عنوان كرد: سازمان ها و شركت های بزرگ صنعتی كه در بندرعباس فعالیت می كنند باید دفاترشان هم در بندرعباس باشد تا بهتر بتوانند به مردم سودرسانی كنند.

 

1396/08/26
18:10:59
5.0 / 5
4705
تگهای خبر: بندرعباس
این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲

famakish.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فاما كیش محفوظ است

فاما كیش

تجارت و گردشگری در کیش