تسهیلات ویژه

تامین سوخت خودروهای حامل كمك های مردمی به زلزله زدگان در هرمزگان


تامین سوخت خودروهای حامل كمك های مردمی به زلزله زدگان در هرمزگان به گزارش فاما كیش خودروهای حامل كمك های مردمی به زلزله زدگان در هرمزگان با تسهیلات ویژه در تأمین سوخت روبه رو می شوند.



به گزارش فاما كیش به نقل از ایسنا، مدیر شركت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان بامداد امروز در جمع خبرنگاران با بیان این خبر اظهار داشت: به منظور هماهنگی در كمك رسانی به زلزله زدگان استان های غربی كشور ستاد ویژه ای در شركت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان تشكیل شده است.

جلال الدین مراد با اشاره به هماهنگی های انجام گرفته با جمعیت هلال احمر هرمزگان تصریح كرد: خودروهای نفتگاز سوز (گازوئیلی) حامل كمك های مردمی در مبادی خروجی از بندرعباس می توانند از سوخت مجانی استفاده كنند.

مراد افزود: رانندگان این خودروها باید در رجوع به سازمان هلال احمر برگ مأموریت دریافت كنند تا در هنگام رجوع به جایگاه عرضه سوخت با عرضه آن امكان استفاده از سوخت مجانی فراهم گردد.

همچنین عضو ستاد ویژه كمك رسانی به زلزله زدگان هم در این خصوص اظهار داشت: به منظور رفاه حال رانندگانی كه محموله كمك های مردمی را به مقصد استان های غربی كشور حمل می كنند، جایگاه عرضه سوخت صاحب الزمان(عج) در مسیر بندرعباس به سیرجان در نظر گرفته شده است.

كرامت هاشمی پور با سفارش به رانندگان محترم برای دریافت برگ مأموریت از هلال احمر خاطرنشان كرد: جایگاه انتخاب شده خروجی شمالی استان هرمزگان است.

وی در انتها اظهار داشت: این سوخت با استفاده از كارت سوخت در اختیار جایگاه ها عرضه می گردد و رانندگان در قبال این سوخت گیری وجهی نمی پردازند.

 

1396/08/28
00:20:48
5.0 / 5
4855
تگهای خبر: بندرعباس , دریا , هرمزگان
این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱

famakish.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فاما كیش محفوظ است

فاما كیش

تجارت و گردشگری در کیش