جوان ترین فرماندار كشور ارائه شد


جوان ترین فرماندار كشور ارائه شد فاما كیش: با حكم رحمانی فضلی، وزیر كشور، جوان ترین فرماندار كشور سكان فرمانداری پارسیان را به دست گرفت.


به گزارش فاما كیش به نقل از ایسنا، منطقه خلیج فارس، مراسم تكریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان پارسیان با حضور معاون سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان، معاون امور اقتصادی استانداری هرمزگان، مسئولین شهرستان و تعدادی از مردم در سالن شهید تندگویان برگزار گردید.
معاون امور اقتصادی استانداری هرمزگان در این مراسم با اشاره به فرارسیدن روز قدس، اظهار نمود: روز قدس روزی است كه امام راحل امروز را دیدند و برای همبستگی اسلام در سراسر جهان، آنرا بنا نهادند.
حیدری با اشاره به اینكه فلسطین و قدس می تواند عامل وحدت باشد، تاكید كرد: حضرت امام خمینی (ره) تفكر و نقشه های امروز استكبار را دیدند كه آخرین جمعه ماه خدا را روز اسلام قرار دادند و فلسطین و قدس را هم عامل این وحدت معرفی كردند.
وی راهپیمایی امسال را مهم تر از سال های گذشته دانست و عنوان كرد: معامله ننگین قرن برای به رسمیت شناساندن بیشتر از ۷۰ سال جنایت رژیم صهیونیستی در فلسطین با همراهی كشورهای مرتجع عربی كه بویی از اسلام و رسالت محمدی (ص) نبرده اند، راه به جایی نخواهد برد.
معاون امور اقتصادی استانداری هرمزگان، در ادامه با قدردانی از زحمات قریب به ۱۰ ماهه میرزاد در فرمانداری پارسیان، اظهار داشت: یكی از شاخصه های انتخاب میرزاد بعنوان مدیركل سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری، عدم وابستگی به هیچ كدام از نمایندگان و كاندیدهای مجلس در استان جهت مدیریت انتخابات مجلس یازدهم است.
حیدری ضمن تبریك به فرماندار جوان پارسیان، خاطرنشان كرد: فرماندار پارسیان یكی از جوان ترین فرمانداران كشور است كه با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در جوان گرایی مدیران این امر تحقق پذیرفت.
به گزارش فاما كیش به نقل از ایسنا، در انتها با حكم وزیر كشور از زحمات عباس میرزاد قدردانی گردید و مجتبی رضاپور ۲۹ ساله هم بعنوان فرماندار جدید پارسیان و جوان ترین فرماندار كشور انتخاب شد.
همینطور عباس میرزاد بعنوان مدیركل سیاسی، اجتماعی، امنیتی استانداری هرمزگان از جانب استاندار هرمزگان معرفی شده است.





1398/03/11
15:48:06
5.0 / 5
4363
تگهای خبر: خلیج فارس , هرمزگان
این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳

famakish.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فاما كیش محفوظ است

فاما كیش

تجارت و گردشگری در کیش