روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی هرمزگان اعلام كرد ۳كشته و ۳۸زخمی درحادثه واژگونی اتوبوس، ۸نفر به بندرعباس منتقل شدند به گزارش فاما كیش مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی هرمزگان اظهار داشت: واژگونی اتوبوس زائران مینابی ۳۸ مصدوم و ۳ فوتی برجای گذاشت. فاطمه نوروزیان در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح حادثه واژگونی اتوبوس زائران مینابی به مقصد كربلای معلی بیان داشت: در حادثه بعدازظهر روز جمعه در جاده حاجی آباد یك دستگاه اتوبوس زائران مینابی گرفتار حادثه شد. مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی هرمزگان اضافه كرد: در این حادثه متاسفانه ۳ نفر فوت كرده اند كه یك نفر آقا و دو نفر دیگر زن هستند. همینطور ۸ نفر از مجروحان بوسیله بالگرد به بندرعباس منتقل شدند. 1398/04/01 15:26:34 5.0 / 5 4484 تگهای خبر: آب , بندرعباس , هرمزگان این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟ بله (1) خیر (0) تازه ترین مطالب مرتبط تاکید استاندار هرمزگان بر سرعت بخشیدن به راه اندازی موزه دفاع مقدس در بندرعباس محکومیت ۳ نفر از اعضای اصلی باند قاچاق سازمان یافته سوخت با بارندگیهای فعلی بحران آب برطرف نمی شود اصابتی در بندرعباس رخ نداده است نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب فاماکیش چیه؟ نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۷ بعلاوه ۴