مدیر كل منابع طبیعی هرمزگان:

اثربخشی پروژه های آبخیزداری قابل انكار نیست


اثربخشی پروژه های آبخیزداری قابل انكار نیست فاما كیش: مدیر كل منابع طبیعی هرمزگان اظهار داشت: اثربخشی پروژه های ابخیزداری قابل انكار نیست.



به گزارش فاما كیش به نقل از مهر، امید ذاكری در بیستمین جلسه ستاد پروژه های آبخیزداری از محل صندوق توسعه ملی با قدردانی از با تلاش و حضور فعالانه همه همكاران اظهار داشت: امروز با تلاش همه همكاران، اثربخشی پروژه های ابخیزداری قابل انكار نیست و اجرای بموقع پروژه ها و اثربخشی آنها رضایت استاندار هرمزگان را هم به دنبال داشته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی هرمزگان ؛وی با اشاره به بیانات استاندار هرمزگان در شورای حفاظت آب استان در خصوص رضایتمندی از پروژه های آبخیزداری اضافه كرد: آبخیزداری از اقدامات ضروری و مهمست كه تقویت، حمایت و توسعه كارهای آبخیزداری در دستور كار استانداری هرمزگان قرار دارد.
مدیركل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان اظهار داشت: استان هرمزگان استان كم آبی است كه با دو دهه خشكسالی مواجه بوده است كه این لزوم كار های آبخیزداری بیشتر نمایان می كند.
ذاكری اضافه كرد: كارهای بسیار خوبی در حوزه ابخیزداری استان هرمزگان انجام شده كه از نظر نوع پروژه ها و اثر بخشی غیر قابل انكار است.
وی اظهار داشت: راه اندازی سازه های آبخیزداری علاوه بر اثر بخشی و رضایت مردمی سبب شده چاههای كشاورزی و قنات های استان نیز كمترین مشكل را داشته باشند.


منبع:

1398/09/11
13:43:26
5.0 / 5
4301
تگهای خبر: آب , بندرعباس , هرمزگان
این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴

famakish.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فاما كیش محفوظ است

فاما كیش

تجارت و گردشگری در کیش