با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان؛ بهره برداری از 3پروژه توسعه شبكه توزیع آب در جزایر ابوموسی فاما كیش: با حضور حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان سه پروژه توسعه شبكه توزیع آب در جزایر تنب بزرگ، تنب كوچك و ابوموسی به بهره برداری رسید. به گزارش فاما كیش به نقل از مهر، مدیرامور آبفای ابوموسی با بیان این خبر اظهار داشت: این پروژه ها در مجموع به طول ۳۹ كیلومتر و در جزایر شهرستان ابوموسی اجرا شده است. محمد كارگر اضافه كرد: مجموع اعتبار هزینه شده این سه پروژه ۱۱۲ میلیارد ریال بوده است. وی هدف از اجرای این پروژه را تامین آب جزایر این شهرستان بیان كرد. به گفته مدیر امور آبفای ابوموسی؛ هم اكنون آب مورد نیاز این شهرستان بوسیله آب شیرین كن ها تامین می شود. منبع: فاما كیش 1398/11/22 00:42:59 5.0 / 5 4946 تگهای خبر: آب , جزایر , هرمزگان , هزینه این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟ بله (1) خیر (0) تازه ترین مطالب مرتبط اصابتی در بندرعباس رخ نداده است سوارکار هرمزگانی قهرمان کشور شد رژه خودرویی مردم سندرک هرمزگان در پشتیبانی از لبنان و نیروهای مسلح جشن ازدواج آسان در توکهور و هشتبندی هرمزگان نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب فاماکیش چیه؟ نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۷ بعلاوه ۴