عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

نباید بگذاریم بلاتكلیفی پروژه ها باعث ناامیدی مردم شود


نباید بگذاریم بلاتكلیفی پروژه ها باعث ناامیدی مردم شود فاما كیش: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید مشكلات اساسی استان همچون وضعیت ورود فاضلاب به دریا در بندرعباس مشخص و بدون معطلی برطرف شوند، نباید با بلاتكلیف گذاشتن این پروژه ها باعث ناامیدی مردم شویم.


به گزارش فاما كیش به نقل از ایسنا، محمد آشوری بامداد امروز در ششمین جلسه شورای اداری استان هرمزگان، اضافه كرد: در شرایط كنونی نیاز به بازشناسی تمامی مسائل در كشور داریم و نباید از آن غافل شویم، نیازمند آن هستیم كه پیگیری مطالبات مردم را در دستور كار قرار دهیم.
وی با اشاره به اینكه باید تمامی ظرفیت های نظام جمهوری اسلامی را به كار ببندیم، اظهار نمود: بنگاه سخن پراكنی قدرت های سلطه پیوسته ضد كشورمان حركت كرده اند، اما نظام جمهوری اسلامی با تدابیر امام راحل، مقام معظم رهبری و حضور مردم تراز دموكراسی كشور را به رخ جهانیان كشیده اند.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس با اشاره به اینكه بحران كارآمدی و انسجام، مشروعیت نظام جمهوری اسلامی را زیر سؤال می برد، تصریح كرد: باید بازتولید جدی صورت بگیرد زیرا دشمنان با جلوه ناكارآمدی به دنبال ناامیدی مردم و از بین بردن اعتماد مردم هستند.
آشوری افزود: باید امید مردم به آینده را تقویت نماییم و مسائل و مشكلات باید از جانب هر سه قوه پیگیری و به كارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران كمك كنند.
عضو هیئت رئیس مجلس با تاكید بر اینكه همگان باید منادی انقلاب اسلامی و رفتارمان سبب تقویت پایه های نظام جمهوری اسلامی شود، عنوان كرد: باید به بایدها و نبایدها توجه نماییم و كاركردهای نظارتی كشور باید تقویت شود تا شاهد تخلفی نباشیم كه سبب رنجش مردم شود.
وی با اشاره به اینكه نیازمند هم افزایی ملی هستیم، اضافه كرد: نباید عملكردمان طوری باشد كه مردم ناامید شوند و سبب ناكارآمدی نظام شود.
آشوری با اشاره به اینكه در مجلس مجموع چالش ها بررسی گردید، افزود: بودجه 97 بر مبنای تقدیمی دولت قرار شد مبتنی بر عملكرد باشد كه 71 هزار طرح در كشور نیمه تمام است و در حدود 650 هزار میلیارد تومان برای اجرای آن ها نیاز است پس باید درك مشتركی باشد تا قوانینی تصویب شود و پروژه های اولویت دار ملی به سرانجام برسد.
وی ادامه داد: مدیریت منابع در این شرایط ضروری می باشد پس باید تمامی مسئولین در كشور توجه داشته باشند در شرایط كنونی و آینده برای افزایش كارآمدی و جلوگیری از فساد باید مدیریت مطالبات نماییم.
آشوری اظهار نمود: از استاندار می خواهیم باید در كنار نظارت دقیق و با عنایت به فهم مشترك در مسیر توسعه استان روحیه جهادی در مدیران تقویت شود.
وی با اشاره به اینكه 15 مشكل اساسی استان مشخص شده و باید بدون معطلی برطرف شوند، همچون وضعیت ورود فاضلاب به دریا در بندرعباس، تصریح كرد: نباید چنین پروژه های بلاتكلیف باشد تا سبب ناامیدی مردم شود و به شكلی ناتوانی مدیران جلوه گر شود.
این نماینده مجلس در انتها پیشنهاد داد در جهت مرتفع ساختن محرومیت مناطقی همچون هرمز و كوشا احمدی، ستاد مرتفع ساختن مشكلات این مناطق به ریاست یكی از معاونین استاندار تشكیل و با حضور مدیران ذی ربط هرچه زودتر این مشكلات برطرف شود.




1396/11/06
18:03:13
5.0 / 5
4671
تگهای خبر: بندرعباس , هرمزگان
این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳

famakish.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فاما كیش محفوظ است

فاما كیش

تجارت و گردشگری در کیش